24 gru 2016

Wesołych Świąt!

Cześć! :)

Dziś jest 24 grudzień, a co za tym idzie... Mamy Boże Narodzenie!

Zacznijmy od życzeń! ^^


Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia życzymy (wraz z Toffikiem) Wam wszystkim
zdrowia (bo zdrowie najważniejsze), dużo radości, rodzinnego ciepła, szczęścia, wielu życiowych sukcesów, wspaniałych prezentów, słodyczy i spełnienia wszystkich marzeń - nawet tych najskrytszych!

Ekhem... I bogactwa... xd


Mam nadzieję, że jesteście zadowoleni z prezentów, które dostaliście. Pochwalcie się w komentarzach! :)



Ja również się pochwalę. 😏



  • Pod choinkę od rodziców dostałam czarno-biały obraz z dmuchawcem.



Na razie stoi sobie na mojej szafce, a za parę dni powieszę go na ścianie.




  • Lampkę nocną ;v



Ładna? 😏



  • I srebrny lakier do paznokci.



Niedługo go wypróbuję. ;)


No i oczywiście słodycze. ;d
Z prezentów jestem mega zadowolona. <33


Oprócz tego kupiłam sobie (tak, sama kupiłam sobie prezenty 😂) to...


Na zdjęciu czarna szczotka TANGLE TEEZER
i szkatułka, którą dostałam na Mikołajki w szkole. 😎 😇

Jeśli chodzi o Toffika, to on oczywiście też dostał prezenty. Jak mogłabym go pominąć. ^^

A oto one:


  • Smycz automatyczna Flexi Vario System



Tak długo czekałam by ją kupić. *-*
Niedługo po nowym roku pojawi się recenzja. ;)



  • Brązowa piłeczka





  • Nowy szarpak...



...który okazał się być niewypałem. ;d
Gdy wróciłam z zakupów, przyglądnęłam się dokładniej metce na, której pisało ,,obręcz dla ptaków". Nie wyobrażacie sobie mojej miny gdy to zobaczyłam. ;-;


No i oczywiście smakołyki:

  • Trixie dropsy o smaku szynki
  • Profine Snack Meat Sandwich


Myślałam jeszcze nad zakupem jakiegoś świątecznego ubranka, ale doszłam do wniosku, że pies taki jak Toffik nie czułby się w tym dobrze. ;v


I w sumie to tyle. ;p



Jeszcze raz życzymy Wam wesołych świąt! ♡

4 komentarze :

  1. Ja pod choinkę dostałam grę Twister, kubek i oczywiście słodycze. :)

    Moja suczka Lucy (maltańczyk) dostała podobną piłeczkę, ale pewnie mniejszą niż Twoja, strój Mikołaja i psie przysmaki.

    Ja również życzę wesołych świąt! To nic, że trochę spóźnione. ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje prezenty chyba nie były aż tak fajne. Dostałam ramkę na zdjęcie i książkę, a właściwie lekturę. Problem w tym, że nie lubię czytać książek. -,-

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz napisać komentarz musisz przestrzegać tych trzech zasad:

1. Nie używać wulgaryzmów!
2. Nie obrażać innych użytkowników!
3. Nie spamować!