24 gru 2016

Sesja Zdjęciowa #3

Cześć! ;*
Dawno mnie tu nie było. Taa... Muszę przyznać że tak się wyciągnęłam w tę ,,Magię Świąt", że prawie zapomniałam o blogu. ;-;
Te prezenty, porządki, ciasta, prezenty i jeszcze raz prezenty... XD

Na początek pokażę Wam parę zdjęć, które zrobiłam w tym czasie. ;)



Uwielbiam dekorowanie pokoju! <33



I te własnoręcznie robione ozdoby świąteczne. ;>



Pakowanie prezentów. ^^



I ten widok zza okna. ;3



Ubieranie choinki. ;3



Wigilia szkolna. ;)



I ta w domu. ;D



No i oczywiście zakupy przedświąteczne. C:  Za rok planuję kupić tę choinkę do pokoju. *-*




I ten moment kiedy jedziesz samochodem w gości i z nudów piszesz coś na szybie... XD




Bez komentarza ;v



Łoooooo! :O  😱😮



A teraz parę zdjęć Toffika. :)



Mmm... 😚 Co za przystojniak XD



Buu! ;D


Crazy 😂



Powaga B)



Zabawa trwa  😊



Uśmiech 😊



,,Wypuść mnie!" ;<



I na koniec spis filmów na dziś. ;*


Jeszcze raz życzymy wesołych świąt! ❤

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać komentarz musisz przestrzegać tych trzech zasad:

1. Nie używać wulgaryzmów!
2. Nie obrażać innych użytkowników!
3. Nie spamować!