12 paź 2016

Ważna informacja!

Wczoraj mój laptop uległ zepsuciu.
Nie chce się włączyć, ekran jest czarny, nie reaguje, po prostu jest martwy.

Jedyne co mi pozostało to wysłać go do serwisu do naprawy. Nie wiem czy to zrobię. Moi rodzice twierdzą, że nie opłaca się naprawiać, ponieważ naprawa będzie zbyt droga. Według nich bardziej opłaca się kupić nowy laptop.
Dobry laptop pewnie kosztuje więcej niż 1500 zł, a ja jak na razie tyle nie mam, bo miesiąc temu wydałam wszystko na nowy telefon (huawei p9 lite). No więc jak na razie nie mam żadnych oszczędność. ;p

Pozostaje mi tylko telefon i komputer, który kupiłam na komunię.
W zasadzie jest to komputer i telewizor w jednym i za to go lubię. ;)
Stoi on na biurku w moim pokoju, a mój pokój jest aż na poddaszu. A co za tym idzie, żeby dojść do pokoju muszę wyjść po schodach. Z moim lenistwem to raczej mało realne. Mój pokój jest tak daleko ... XD

Ale mam nadzieję, że jakoś pokonam to lenistwo i będę pisać posty i obrabiać filmy na komputerze. :)

Niestety z tego powodu, posty będą zamieszczane trochę rzadziej niż kiedyś. :/

Ale nie smućcie się! Jakoś to ogarnę! B)

A już jutro lub pojutrze będziecie mogli zobaczyć mój nowy filmik na Youtube, a także nowy post na blogu. ;*

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać komentarz musisz przestrzegać tych trzech zasad:

1. Nie używać wulgaryzmów!
2. Nie obrażać innych użytkowników!
3. Nie spamować!