31 gru 2016

Szczęśliwego Nowego Roku!

Cześć ;3

Jeszcze 4 godziny do roku 2017! Wytrzymacie? Czy może pójdziecie spać i przywitacie Nowy Rok jutro?
A może będziecie imprezować do 4 nad ranem? A może jeszcze coś innego...?
Napiszcie w komentarzach jak spędzacie Sylwestra! :D


Z okazji zbliżającego się Nowego Roku ja i Toffik życzymy Wam wszelkich pomyślności, radości, wytrwałości i wielu sukcesów w szkole, w pracy, a może nawet w trenowaniu swoich zwierzaków. :)
I tradycyjnie zdrowia, szczęścia i powodzenia w zrealizowaniu wszystkich postanowień noworocznych

Dziękuję za to, że jesteście! ❤

3 komentarze :

  1. Ja Sylwestra spędziłam nocując u kuzynki. Było nawet fajnie, chociaż rok temu Sylwestra spędzałam z przyjaciółką i było o wiele lepiej.

    Dzięki za życzenia i nawzajem! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sylwestra spędziłam w domu z rodziną i psiakami. Bawiliśmy się prawie do rana. O północy Kolo i Nela nawet wyszły z nami na zewnątrz podziwiać fajerwerki. Odważne z nich bestie :)

    Pozdrawiam cieplutko i życzę szczęścia w nowym 2017 roku :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz napisać komentarz musisz przestrzegać tych trzech zasad:

1. Nie używać wulgaryzmów!
2. Nie obrażać innych użytkowników!
3. Nie spamować!