22 sie 2016

Mój sposób na tablicę korkową

Pierwszy post z cyklu ,,Mój sposób na ...".
Dzisiejszy post dotyczyć będzie głównie tablicy korkowej. Czyli co powiesić na tablicy korkowej, za ile i gdzie ją kupić itp. :)





  • Czy w ogóle warto kupić tablicę korkową?
Jasne, że warto! Nie jest droga, a za to bardzo przydatna. Jedyne czego potrzebujesz to odpowiednie miejsce w pokoju.


  • Ile ona kosztuje?
Jak już wcześniej pisałam tablica korkowa nie jest droga. Małą (np. 30x40) możesz kupić nawet za mniej niż 15 zł, za to większa (np. 60x90) nie wydasz więcej niż 50 zł.


  • Gdzie ją kupić?
Jest dużo możliwości. W niektórych sklepach nawet mniejsza tablica kosztuje więcej niż 30 zł, ale po co przepłacać? Ja swoją kupiłam w Leroy Merlin. Ale to nie jedyny sklep, w którym są tablice korkowe, możesz ją kupić w zwykłym sklepie papierniczym, AllegroCastoramie, Ikei, a czasem nawet w Tesco lub Kauflandzie. ;p

  • Gdzie powiesić tablicę korkową?
Najlepiej w swoim pokoju. W jakim miejscu? Dobrze wyglądałaby na pustej ścianie (takiej, na którym nie ma żadnego innego obrazka itp). Możesz ją też powiesić przy wejściu do pokoju, tak jak ja, nad biurkiem lub łóżkiem.


  • Co na niej powiesić?
Na tablicy korkowej możesz powiesić dosłownie wszystko! Parę przykładów: plakat, brelok, pocztówkę, karteczkę, cytat, zdjęcie, girlandę, opaskę, wizytówkę, kartkę z segregatora, kalendarz, plan lekcji, zegarek, bandankę, czapkę, portfel, pamiątkę, coś z materiału, pendrive, aparat, torebkę i wiele więcej. Tych rzeczy jest mnóstwo, nie sposób wymienić wszystkie. :D


A już niedługo opiszę jak dokładnie urządzić tablicę korkową i pokażę Wam swoją własną. :D

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać komentarz musisz przestrzegać tych trzech zasad:

1. Nie używać wulgaryzmów!
2. Nie obrażać innych użytkowników!
3. Nie spamować!