24 lip 2016

Tester | Paski mięsne z kurczakiem Activ Pet

Hejka ;3
Ostatnio dodałam kolejny filmik na Youtube. Testuję w nim paski mięsne z kurczakiem z Activ Pet.

A oto filmik ;D




Zacznijmy od tego, że smaczki kupiłam w Biedronce za 3.99. Z tego co policzyłam w opakowaniu było 10 pasków (Toffikowi tak posmakowały, że teraz został tylko 1 ;p).
Skład jest dobry - 98% mięsa. Activ Pet to dość dobra firma, więc nie trzeba się o cokolwiek obawiać. ;p
Jedyną wadą (taką minimalną i mało istotną) według mnie jest to, że są to smaczki z kurczaka, a dość dużo psów ma alergię na kurczaka. Na szczęście Toffik jej nie ma. Ale to nie takie ważne. :)

Dobra, przejdźmy do testu. ;d
Toffik jest bardzo wybrednym psem i nie zjadłby byle czego. Na początek dałam mu malutki kawałek na próbę. Ostrożnie powąchał smaczka (kultura przede wszystkim xd), po czym zjadł go bez żadnego problemu. Po chwili dałam mu drugi kawałek, ale trochę większy - zjadł od razu.
No więc oznacza to, że raczej mu smakowało. :)

Szczerze polecam te psie smakołyki. Toffikowi bardzo smakowały, a jemu byle co by na pewno nie posmakowało. Skład jest bardzo dobry (98% mięsa), a Activ Pet to dobra firma, więc nie mam żadnych zastrzeżeń. :D

To by było na tyle w dzisiejszym poście. Dziękuję, jeśli przeczytałeś\aś cały tekst. Pozdrawiam i do zobaczenia! ;*



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać komentarz musisz przestrzegać tych trzech zasad:

1. Nie używać wulgaryzmów!
2. Nie obrażać innych użytkowników!
3. Nie spamować!