16 lis 2016

Średnio ważna informacja! xd

Na początku chcę przeprosić, za to że przez tak długi czas nie pojawił się żaden post na tym blogu.
Dlaczego? Ponieważ byłam chora. ;\
Nie chciałam Wam o tym wcześniej pisać, ponieważ uważam, że choroba to niezbyt ciekawy temat na posta. Ale następnym razem uprzedzę Was, jeśli zdarzy się coś, przez co nie będę mogła pisać postów.

A i jeszcze jedna rzecz... ;\
Wydaje mi się, że przez długi czas nie zobaczycie żadnego filmiku na moim kanale.
Zaraz gdy wyzdrowiałam postanowiłam nagrać dla was przegląd gazety Mój pies i kot, ale niestety zawiodłam się na dotychczas ukochanej Camtasi Studio 8. :C

Problem polega na tym, że gdy gotowy film się renderuje, na początku wszystko jest OK, ale gdy dojdzie do paru procent okienko się wyłącza i tyle z jego strony. ;p
Tysiąc razy próbowałam, ale za każdym razem to samo, a uwierzcie mi - chciałabym wreszcie dodać nowy film, zwłaszcza dlatego, że wcześniej nie mogłam tego zrobić z powodu choroby.

Już od tygodnia szukam nowego, w miarę dobrego programu do montowania filmów, ale żaden nie chce się zainstalować. Za każdym razem albo jakiś błąd albo brak 32 bitowej wersji albo ,,this program works on ... (tu nazwa innej wersji windowsa, niż posiadam) lub coś jeszcze innego.

Na komputerze mam jeszcze Linuxa Mint, ale na niego też niełatwo znaleźć coś dobrego. ;<




No nic, może jakoś sobie poradzę. ;\  Na ten moment żegnam się z Wami! :)




Psst... Już jutro kolejny post! ;D

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać komentarz musisz przestrzegać tych trzech zasad:

1. Nie używać wulgaryzmów!
2. Nie obrażać innych użytkowników!
3. Nie spamować!