23 paź 2016

Książkowe recenzje #1 | Seria ,,Spirit Animals"

Jestem wielką fanką książek fantasy. Ale seria książek, którą ostatnio czytałam wprost uderzyła mi do głowy...


Mowa tu oczywiście o serii ,,Spirit Animals". ;)



Opis:
Z tego co wiem na świecie jest 7 książek z tej serii z czego tylko 6 jest w Polsce.
Ale spokojnie, część 7 również się u nas pojawi, wystarczy tylko cierpliwie  czekać. C:
Najlepsze jest to, że każdy tom pisze inny pisarz! Autorem pierwszej jest Brandon Mull.

Streszczenie:
Seria opowiada o niezwykłych przygodach 4 nastolatków (którzy z czasem stają się dorosłymi ludźmi) Conora, Abeke, Rollana oraz Meilin. Każde z nich ma swojego zwierzoducha, dzięki któremu posiadają oni nadludzkie moce. W 1 tomie okazuje się, że ich zwierzoduchy mają szczególne znaczenie, są jednymi z tzw. Wielkich Bestii.
Cała czwórka zostaje częścią Zielonych Płaszczy, czyli organizacjii walczącej z Pożeraczem i nie tylko. Mają oni za zadanie jako pierwsi zdobyć wszystkie talizmany pozostałych Wielkich Bestii.
Ich podróże nie są łatwe, czasami nawet śmiertelnie niebezpieczne. Muszą zrobić to pierwsi, zanim zrobi to armia Pożeracza. Większość bestii nie da się tak łatwo przekonać, więc często bywa tak, że bohaterowie zmuszeni są z nimi walczyć na śmierć i życie.

Co dalej? Nie wiadomo. ^^

Moja opinia:
Do przeczytania tej powieści skłoniła mnie głównie okładka. Mnie osobiście ta seria wciągnęła bez reszty i polecam ją każdemu kto uwielbia powieści typu fantasy: wymyślone światy i zdarzenia, które w naszym świecie nie mogłyby mieć miejsca. Nie ma rozdziału, w którym by się nic nie działo.
Seria naprawdę warta polecenia! ;)

Obecnie jestem przy czwartym tomie, ale już go kończę. :)
Naprawdę, ta seria wciągnęła mnie tak bardzo, że nie wiem co będę robić zanim kupię pozostałe części. Mimo wszystko postaram się czekać z cierpliwością, co polecam również innym fanom tej serii.
A dla zachęty, powiem wam, że seria ta posiada swoją własną grę na komputer i na androida. ;3

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać komentarz musisz przestrzegać tych trzech zasad:

1. Nie używać wulgaryzmów!
2. Nie obrażać innych użytkowników!
3. Nie spamować!