18 wrz 2016

Smutne wydarzenie :'(

Otóż, wczoraj (17.9.2016) wieczorem mój chomik Drops* odszedł.
Nie wiadomo z jakiego powodu, być może ze starości. Drops był chomikiem dżungarskim i żył 2 lata i 6 miesięcy.

Był to mój drugi chomik. Poprzedni odszedł jeszcze wcześniej, bo w wieku 1 roku i 11 miesięcy. Nie dożył nawet dwóch lat. ;'v

Nadal jest mi przykro z powodu jego śmierci. Pamiętam jak jeszcze dzień przed jego śmiercią bawiłam się z nim i zastanawiałam się ile pożyje.  :'(




Jego martwe ciało zobaczyłam wczoraj wieczorem zaraz po kolacji. Podeszłam do niego, by znów się pobawić. Leżał tuż obok poidełka.
Na początku myślałam, że śpi, chociaż zdziwił mnie trochę ten widok, ponieważ Drops nigdy nie spał w tym miejscu, Zazwyczaj zasypiał pod kołowrotkiem lub w specjalnym drewaninym domku.

Dotknęłam go, nie ruszał się ... Dotknęłam drugi raz ... Trzeci... Chomik leżał bez ruchu.
Domyśliłam się co to znaczy ...


Powyższe zdjęcie jest jedynym, które udało mi sie zachować. Oczywiście zdjęć było dużo, ale zaginęły gdy zmieniłam system w swoim komputerze. Na drugi raz będę bardziej uważna. :\


Dziękuję za uwagę. :'* Cieszę się, że mogę z kimś się podzielić tym wydarzeniem.
Mam nadzieję, że do następnego posta wróci mi dobry humor. ;'d   Do następnego! :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać komentarz musisz przestrzegać tych trzech zasad:

1. Nie używać wulgaryzmów!
2. Nie obrażać innych użytkowników!
3. Nie spamować!