1 lip 2016

Mój pierwszy raz...

Dzień dobry! XD
Witajcie na moim blogu! :)
Jestem Ewelina, mam 12 lat, mieszkam na Podkarpaciu. Interesuję się kynologią i fotografią. Oprócz tego czasem lubię sobie poszkicować lub zagrać w jakąś ciekawą grę na świeżym powietrzu. Nie mogę się oprzeć zakrętkom od Tymbarka – kolekcjonuję je. :D  Dużo czasu spędzam w internecie. Czasem grając np. w TS4 lub SSO, innym razem przeglądając Besty, Zapytaj lub Samequizy. W przyszłości chcę zostać projektantem wnętrz, chociaż wątpię żeby mi się to udało. ;\   Miewam tzw. ,,Złote Myśli” więc strzeżcie się! XD
Mam psa, który wabi się Toffik i to właśnie o nim jest ten blog. Jest to pies w typie Teriera Niemieckiego. W tym roku skończy 2 lata. Jest zabawny, szalony i inteligentny (chociaż czasem udaje głupiego). Jest niezależny. Nie cierpi psów większych od siebie. To prawdziwy sportowiec. Uwielbia zabawę. Potrafi wykonać wiele komend, m.in. siad, waruj, daj głos, łapa i czołgaj się. ;p

Teraz trochę o blogu. Jak już mówiłam (a właściwie pisałam >.<) jest to blog o moim terierku, Toffiku, a w przyszłości o WHWT.
To mój pierwszy blog i pierwszy wpis, więc proszę o wyrozumiałość. Na razie jestem jeszcze zielona w tych sprawach, ale mam nadzieję, że to się niedługo zmieni. ;)  Będą się tu pojawiać przeróżne posty. Głównie poradniki dotyczące np. nauki danej komendy lub zachowania. Jednak nie jest to tylko poradnik. Jest to pewnego rodzaju pamiętnik. Często pisać będę jak spędziłam dzień z moim psem, czy coś tego typu. Być może czasem na ważne okazje (typu Święta Wielkanocne, Boże Narodzenie) pisać będę jak minął dany dzień z perspektywy Toffika. Szykujcie się na niespodzianki. Więcej na razie wam nie zdradzę. B)

Dodam jeszcze, że jestem w trakcie tworzenia strony internetowej. Będą na niej umieszczone informacje o terierach (o poszczególnych rasach) i inne przydatne rzeczy. Ale jak to mówi tekst pewnej piosenki ,,Wszystko ma swój czas” - https://www.youtube.com/watch?v=kZuYff81-Fc. :’D

Zachęcam do komentowania i poddawania nowych pomysłów na posty. Jeśli macie jakieś pytanie śmiało piszcie. C:
Zapraszam również na mój kanał na Youtube: https://www.youtube.com/channel/UC8xcrEo4l3MhNZAKGyxbhXw


Myślę, że już sporo o sobie napisałam. Szykujcie się na następny post. Papatki! ^^

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać komentarz musisz przestrzegać tych trzech zasad:

1. Nie używać wulgaryzmów!
2. Nie obrażać innych użytkowników!
3. Nie spamować!